Het Sponsoringbureau

Media

Media realiseert snel massamediaal bereik. Sponsoring binnen het medialandschap, of het nu op televisie, radio of online is, stelt bedrijven in staat om verder te gaan dan traditionele reclame. Door slimme keuzes te maken in het sponsoren van relevante programma’s, formats of binnen relevante content, laat je als merk een blijvende indruk achter en versterk je de loyaliteit van je publiek.

Kunst en Cultuur

Met partnerships binnen het kunst en cultuur domein kunnen verschillende thema’s worden aangepakt. Zoals innovatie, educatie, restauratie, business to business, creativiteit etc . Kunst heeft de kracht om mensen te verbinden, te inspireren en maatschappelijke ontwikkeling te stimuleren. Onderwerpen die bedrijven graag omarmen omdat ze passen bij hun kernwaarden en missie. Sponsoring is een krachtig middel om verbinding te creëren.

Sport

Door je als merk te verbinden aan een sport, team of een atleet versterk je je merkimago en kies je een strategisch Umfeld om op een positieve manier aanwezig te zijn. De emotionele binding die fans hebben met hun sport, team of atleet biedt bedrijven de kans bepaalde sportwaarden te te integreren binnen hun positionering. Partnerships binnen de sport kunnen een zeer snelle groei van naamsbekendheid realiseren.

Maatschappelijke sponsoring

Steeds minder bedrijven richten zich nog alleen op het verkopen van producten of diensten. Vaker streven ze naar een diepere verbinding met de maatschappij en de wil een positieve impact te hebben. Een effectieve manier voor bedrijven om hun duurzame doelen tot leven te brengen, is het ontsluiten van partnerships binnen het maatschappelijke domein. Door een partnership binnen het maatschappelijk domein aan te gaan kunnen bedrijven niet alleen hun merk versterken, maar ook daadwerkelijk bijdragen aan een meer verbonden samenleving.

Entertainment

Door te investeren in entertainmentformats betreed je de belevingswereld van je doelgroep op een unieke manier. Sponsoring van concerten, venues, festivals, theater voorstellingen en andersoortige evenementen biedt organisaties een geweldige kans om geassocieerd te worden met de onvergetelijke ervaringen van jouw doelgroep. Indien jij als merk in staat bent om mensen memorabele momenten te laten beleven of aan deze momenten nog iets extra’s toe te voegen, dan creëer je fans voor het leven. Partnerships binnen het entertainment domein lenen zich bij uitstek voor een positieve imago overdracht.