Het Sponsoringbureau helpt haar diverse opdrachtgevers, vanuit de vragende (gesponsorde) of gevende (sponsoren) kant, bij alle facetten van sponsoring. Wij werken onafhankelijk en binnen alle domeinen van de markt. In willekeurige volgorde zijn dit: Kunst & Cultuur, Entertainment, Maatschappelijk, Media en Sport.
Of je nu een, minimaal op landelijk niveau opererende, non-profitorganisatie, sportvereniging, (cultureel) evenement of individueel project vertegenwoordigt, wij kunnen je helpen een duurzaam verhaal te bouwen en een merk te verbinden aan jouw propositie. Andersom geldt hetzelfde: benieuwd wat koppeling met een evenement, programma, team, artiest of ander individu, voor jouw merk of organisatie kan betekenen? Wij helpen je het inzichtelijk te maken en zetten de beste sponsormogelijkheden vanuit de verschillende domeinen voor je op een rij. Indien gewenst helpen wij met de activatie en de implementatie.
Zowel sponsor als gesponsorde worden door het aangaan van een partnership met de juiste fit in staat gesteld hun positie binnen het concurrentieveld op positieve wijze te beïnvloeden. Door het partnership op de juiste manier te activeren raken zowel merk als rechtenhouder bestaande fans echt en creëren ze nieuwe fans.
Het Sponsoringbureau verbindt organisaties aan elkaar, geeft strategisch advies en bedenkt activaties om alle kansen voor zowel de sponsor als de gesponsorde optimaal te benutten. Sponsoring is niet alleen een investering in zichtbaarheid; het is veel meer dan dat een duurzame investering in het opbouwen van waardevolle relaties.